سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

ایرنا

خورنیوز:مدیرکل دفتر بازسازی و مدیریت بحران استانداری سمنان اعلام کرد: با فوت یک نفر دیگر شمار جان باختگان زلزله نیمه شب جمعه در جنوب دامغان به سه نفر افزایش یافت.  

 "احمد طاهری گفت: در این حادثه همچنین 20 نفر مصدوم و مجروح شده اند که برخی از آنان سرپایی مداوا و تعدادی به بیمارستان دامغان انتقال یافتند.
وی با بیان اینکه در این حادثه پنج روستا در جنوب شهرستان دامغان دچار خسارت شده است گفت: خسارات وارده جزیی و در حد ترک خوردگی منازل است.
طاهری گفت: در حال حاضر امدادرسانی به مصدومان این زلزله به اتمام رسیده و امدادرسانی ثانوی شامل نصب چادر و مراحل بعدی در حال انجام است.
وی که از روستای کوهزر دامغان با خبرنگار ایرنا سخن می گفت اظهار داشت: در حال حاضر گروههای امداد و نجات از ارگانهای مختلف از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی و ... در منطقه حاضر و در حال امدادرسانی هستند.
وی میزان خسارت وارده را نیازمند بررسی های بیشتر دانست و افزود: وزیر کشور و استاندار سمنان نیز در حال عزیمت به این منطقه هستند.
مدیرکل دفتر بازسازی و مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: بیشترین خسارت این زلزله در روستای کوهزر دامغان ایجاد شده است.
زمین لرزه ای به بزرگی 9/5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت 23 و 53 دقیقه و 50 ثانیه نیمه شب گذشته در 98 کیلومتری جنوب سمنان در منطقه کوهزر دامغان به ثبت رسیده است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/6/6 و ساعت 10:30 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474262
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه